Regulamin

  1. Aby wziąć udział w konkursie, należy zarejestrować się pod tym adresem, pobrać oświadczenie o zgodzie na uczestnictwo, wypełnić go i uzyskać podpis dyrekcji szkoły.
  2. Uczestnik/zespół uczestników musi przeprowadzić co najmniej jeden wywiad i opublikować go na szkolnej stronie internetowej oraz na stronie konkursu pod tym adresem.
  3. Jeżeli członkom zespołu nie udało się z różnych względów opublikować przeprowadzonego wywiadu na stronie szkoły, są zobowiązani aby powiadomić o tym organizatorów konkursu.
  4. Należy napisać do 200 słów komentarza na temat wywiadów: co poszło dobrze, co źle, a co było najdziwniejsze, najśmieszniejsze i najciekawsze podczas pracy nad projektem. Jeśli zespół liczy więcej niż jednego członka albo opublikował wiele wywiadów, nadal obowiązuje maksymalnie 200 słów.
  5. W jury – wybranym przez Richarda Lucasa, członka Komitetu Honorowego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce – zasiadają osoby z branży internetowej, biznesowej i dziennikarskiej. Pod każdym artykułem odbywa się głosowanie typu "lubię/nie lubię" jednak nie jest dla jury zobowiązujące, jest jedynie sugestią. Zachęcamy kandydatów, aby reklamowali nie tylko swoje artykuły, ale też artykuły innych uczestników konkursu.
  6. Niektórzy uczniowie mogą mieć problemy ze znalezieniem absolwentów, którzy są przedsiębiorcami. Bierzemy tą sytuację pod uwagę i umożliwiamy takim uczniom przeprowadzenie wywiadu z innymi osobami ze sfery biznesu. Należy wtedy poprosić organizatorów konkursu o pomoc, jednak nie możemy zagwarantować, że zawsze znajdą się przedsiębiorcy chętni do udzielenia wywiadu.
  7. Wysyłając wywiad przekazujesz prawa do użycia wywiadu w celach promocji konkursu, na stronie konkursu oraz innych potrzeb organizatora konkursu.
  8. Organizator nie bierze odpowiedzialności za treści nadesane przez użytkowników oraz problemy techniczne.
  9. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia dowolnego zespołu, użytkownika, czy wywiadu bez podania przyczyny.
  10. Wywiady można zgłaszać do dnia 31.10.2011.

Nagrody

Mamy 6 nagród po 500 zł.
  • Najlepszy wywiad przeprowadzony przez zespół ze szkoły podstawowej.
  • Najlepszy wywiad przeprowadzony przez zespół z gimnazjum.
  • Najlepszy wywiad przeprowadzony przez zespół ze szkoły średniej.
  • Zespół, który uzyskał najwyższą liczbę wywiadów.
  • Zespół, który najlepiej wypromuje stronę konkursu.
  • Ponieważ bardzo nam zależy na promocji najciekawszych wywiadów w ramach konkursu „Przedsiębiorcy z naszej szkoły”, prosimy o wsparcie przy rozsyłaniu łączy do naszej strony. Kiedy zalogujesz się i przejdziesz do swojego konta, znajdziesz tam specjalny link służący do promowania konkursu. Wyślij go do swoich znajomych, wrzuć na Facebooka i NK, a za każdym razem, kiedy ktoś na niego kliknie Ty dostaniesz punkt. Drużyna, która będzie mieć największą ilość punktów dostanie dodatkową nagrodę.